Senin, 30 Oktober 2017

Food Review


RAMEN 



Hello friends, this time I want to review the food and where usually I enjoy free time with my friends. And usually I spend his spare time in "HOKAIDO RAMEN" on Jl. Putri Candramidi No. 60B, Sugai Bangkong, Pontianak City, West Kalimantan. The hours are from 11:00 am to 10:00 pm. The design of the place is typical Japanese tavern, the place is always crowded .. so it is recommended for those of you who want to get there make sure come early yaa. Ramen is Japanese noodle soup dish originating from China. The Japanese also refer to ramen as buckwheat chili or shina soba because buckwheat or o-soba in Japanese often also means noodles. From the various menu ramen there my favorite menu is Golden Ramen, because it tastes good, can choose topping, and make addictive continue, the price is affordable only 18k. The portions are very filling stomach, and this place provides free refills for iced tea. So for those of you who want to spend their spare time I suggest to HOKAIDO RAMEN. Definitely addictive dehh, I just hooked go on game try.



Hayy teman-teman, kali ini saya ingin mengulas makanan dan dimana biasannya saya menikmati waktu luang bersama teman-teman saya . Dan biasanya saya menghabiskan waktu luangnya di “ HOKAIDO RAMEN “ di Jl. Putri Candramidi No. 60B, Sugai Bangkong, Pontianak Kota, Kalimantan Barat. Jam bukanya dari jam 11.00 siang- 22.00 malam. Desain tempatnya khas kedai Jepang, tempatnya selalu ramai..  jadi disarankan bagi anda yang ingin ke sana pastikan datang lebih awal yaa. Ramen adalah masakan mie kuah Jepang yang berasal dari China. Orang Jepang juga menyebut ramen sebagai chuka soba atau shina soba karena soba atau o-soba dalam bahasa Jepang sering juga berarti mie. Dari berbagai menu ramen disana menu favourite saya adalah Golden Ramen, karena rasanya yang enak, bisa pilih topping, dan bikin ketagihan terus, harganya terjangkau hanya 18k. Porsinya sangat mengenyangkan perut, dan tempat ini menyediakan isi ulang gratis untuk minum es teh. Jadi bagi kalian yang ingin menghabiskan waktu luangnya saya sarankan ke HOKAIDO RAMEN. Pasti ketagihan dehh, saya saja ketagihan ayo buruan coba.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar